Mixed Media Art journal envelope #2 acrylic paint


Nummer 2 uit de nieuwe serie van 15 video’s met art journaling op enveloppen, ik ga van de enveloppen een album maken als ze klaar zijn

Number 2 out of the new series with art journaling on envelopes, I will turn the envelopes into an album when they are done



Dus is mijn leuke experiment, maak gewoon intuïtief iets zonder het te overdenken of een plan, ik vind het leuk als je met me mee doet

This is my fun experiment, just make something intuitive without overthinking it or a without 
plan, I’d love to have you join me


Voor deze envelop heb ik acrylverf gebruikt en ik heb gestempeld zonder stempels:-), morgen heb ik de video voor jullie

For this envelope I used Acrylic paint and I stamped without stamps:-), tomorrow I have the video for you





Geen opmerkingen