170+ subscribers on my YouTube channel & Giveaway


Hallo lieve bloggers,
Ik heb wat leuks bedacht, ik ga iets weggeven:-)

Hello dear bloggers,
I thought of something fun, I'm going to have a giveaway:-)


Ik ga deze Creative expressions embossingfolder weggeven bij 
213 volgers op mijn YouTube kanaal, wat moet je doen?
1. Abonneer je openbaar op mijn YouTube kanaal & laat een berichtje achter onder de weggeef video 

Voor meer kans:
2. Like mijn Facebook pagina en laat een berichtje achter onder de weggeef post 
3. Volg mijn Instagram account en laat een berichtje achter onder de weggeef post
Doe mee met deze weggeef actie en succes🍀



I’m going to giveaway the Creative Expressions frosted window embossing folder at 213 followers on my YouTube channel what do you have to do?
1. Subscribe public to my YouTube channel & leave a message under the giveaway video 


For extra change:
2. Like my Facebook page and leave a message under the giveaway post

3. Follow my Instagram account and leave a message under the giveaway post
Join the giveaway fun and Good Luck!🍀




Veel knutselplezier!
Happy Crafting!

Gerry van der Velden

2 opmerkingen

  1. Hi Gerry, ik zal je berichtje ook even delen op mijn FB pagina....dan is de kans groter dat er meer volgers/subscribers komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend lief💕dankjewel😘en jij heel veel succes, 3x in de schaal🍀

    BeantwoordenVerwijderen