Merry christmas vogel kaart


De opengewerkte vogel stans van Penny Black is mooi voor op een kerstkaart, maar natuurlijk ook goed te gebruiken voor trouw- en voorjaarskaarten.



Met papier uit de Eline's silver star papierblok heb ik laagjes op een kaart geplakt, alle randjes van het papier heb ik opgeruwd voor een speels effect.



Stans een cirkel uit Papicolor metallic babyblue papier en embos deze met de ice crystals embossingfolder.




De vogel heb ik uit zwart papier gestanst en daarna met Brilliance inkt bewerkt voor extra glans. Met dezelfde inkt heb ik tekst gestempeld. De vogel heb ik op de cirkel geplakt en toen de cirkel en de tekst op de kaart.




Veel knutselplezier!
Gerry van der Velden van Gerry's Craft Room

gebruikte producten: 51-278 - Creative Dies - Peaceful wishes

PB7048 - Pretty Papers - A5 - Eline's Silver Star
CS0980 - Teksten - Christmas sentiments
265366 - Metallic, scrap - Babyblue
BD-90 - Brilliance Ink - Dew Drop - Starlite Black
DF3420 - Design Folder - Ice crystals

Geen opmerkingen