Sneeuwlandschap kaart #7


We zijn alweer toe aan kaart #7 in de serie Marianne Design designer van de maand.
Met de leuke plaatjes van het Tiny's winter vel heb je een leuke basis, goed voor een instant winter gevoel.



Anja's cirkel heb uit een vel van het Eline's silver star papierblok gestanst en daarna nog 2 keer uit kraft papier. Ik heb de laagjes op elkaar geplakt. Daarna heb ik met gesso de dry brush techniek gedaan om de embossing gedeeltes beter uit te laten komen.


Ik heb 2 plaatjes uitgeknipt uit het Tiny's wintervel.
Het grootste heb ik achter de cirkel geplakt en het past precies, heel handig!



Het kleine plaatje heb ik gestanst met de doily-achtige binnenste cirkel en ook nog 2 keer uit kraftpapier, de laagjes heb ik op elkaar geplakt.


Achter de lijnen om de cirkel heb ik snow paper geplakt.

En achter de rest van de opengewerkte gedeeltes een donker vel uit het papier blok.


Het geheel heb ik op 2 kleuren Papicolor papier geplakt en het geheel op de Kraftkaart.

Veel knutselplezier!
Gerry van der Velden

Geen opmerkingen