Make it a december to remember #3


Vandaag wil ik jullie kaart #3 in de serie Marianne Design designer van de maand laten zien.
De herfst plaatjes zijn superleuk, ik ben dol op dieren dus dus ik smelt meteen:-)
Met de herfstpapier blok gecombineerd heb je zo een mooie kaart.


De basis is een kaart van kraftpapier.
Met de Canadian fall papier blok het ik het houtmotief als achtergrond gebruikt, daarna heb ik repen gesneden en de randen gedistressed, de repen heb ik horizontaal en verticaal opgeplakt.


Met de Christmas tree stans heb ik 5 delen gestanst, en deze heb ik in een cirkel opgeplakt, dit heb ik gebruikt als mat voor achter het plaatje. 




Op de cirkel heb ik zwart garen verdeelt.


Van Mattie's winter animals heb ik het cirkel vosjes plaatje uitgeknipt. Het plaatje heb ik met foamtape op de cirkel geplakt, het garen zit nu meteen vast.



Ik heb een klein bloemengroepje in de hoek geplakt met nog wat zwart garen eronder.


De leuke stempel maakt het helemaal af, om de reepjessfeer door te trekken, heb ik de stempel in reepjes geknipt en opgeplakt.




Veel knutselplezier!
Gerry van der Velden

Geen opmerkingen