Hugs and Kisses XO

  

Met het superleuke Thinlits melkpakje van Sizzix stans je in 1 keer het hele pakje uit, met wat embellishments erop heb je in een handomdraai een mooie verpakking voor bijvoorbeeld een geldgeschenk of snoepjes.


Stans het melkpakje uit, ik heb papier gebruikt van Studio Light Flower Delight serie en de randjes gekleurd met Memento Luxe inkt, ik gebruik hiervoor altijd een sponsje dat werkt iets secuurder, dan kun je het in elkaar zetten met een reepje dubbelzijdig plaktape. (Dubbelzijdig klevend tape is er in verschillende breedtes, de 6mm past perfect op het smalle randje)



Daarna heb ik de losse onderdelen uitgestanst, Tattered Curvy Banners, de harten, de Framelits cirkels, en de letters van het Boardwalk alfabet. Ik heb randjes geschuurd en/of geïnkt van alle onderdelen behalve de harten. De cirkel is 4 laagjes papier op elkaar zodat je meer diepte krijgt, hiervoor gebruikt ik graag kraft papier, deze keer heb ik wit Kraftpapier gebruikt. Daarna heb de banners, en de cirkel op net doosje geplakt.


Op de harten heb ik een laagje rode Mboss aangebracht, het wat donkerder rode Papicolor papier schijnt hier en daar ietsje door voor een speels effect. (Wil je de kleur graag dekkend, breng dan nog een laagje aan na de eerste verhitten met de heattool)



Ik heb de harten rondom op het pakje verdeelt. Als laatste is de titel opgeplakt en heb ik een sluiting gemaakt van een dun reepje papier dat ik om de bovenkant gevouwen heb en een stukje over elkaar heen heb vastgeplakt, zo kan het reepje er nog goed afschuiven.


Veel knutselplezier!

Gerry van der Velden


Geen opmerkingen