Vlinders zijn geweldig!


Naast Vlinders ben ik dol op stapelen, dat is goed te zien op deze kaart met heel veel details. Ik heb als achtergrond een Leane Creatief embossingfolder (350683) gebruikt voor extra structuur.


Met Maya Gold (Orange-Gold en Apfelgrun) heb ik een spray gemaakt, de prachtige glans van de verf komt terug in de spray en is heel goed te zien op de kaart.




De vlinder en filmstrip zijn van JoyCrafts! (6002/0381 en 6002/0278)


De "Perfect Peony"en "Maidenhair Fern" (CED1432 en CED1433) zijn van Creative Expressions



Voor nog extra dimensie heb ik een stukje golfkarton gebruikt, om het bij de kaart te laten passen heb ik het ook gekleurd. De Sizzix ThinLits - Scribbles & Splat en Mixed Media (660222 en 660220) zijn de andere onderdelen die ik heb gebruikt om mijn stapel compleet te maken. Als afwerking heb ik nog wat accenten aangebracht met een perlenpen.

Veel knutselplezier!
Gerry van der Velden













Geen opmerkingen